FAQs

Stap 1. Shoppingbag

Shop op de site jouw favoriete artikelen. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de shoppingbag en controleer of de maten en aantallen kloppen. Is dit allemaal correct? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.

Stap 2. Afrekenen

Bij het afrekenen kun je je persoonlijke gegevens invullen. Als je al een account hebt en bent ingelogd dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel voordat je verder gaat naar de verzendmethode.

Stap 3. Verzendmethode

Bij de verzendmethode kun je ervoor kiezen waar je je bestelling wilt laten bezorgen. 

Stap 4. Betalen

Kies je betaalmethode en rond de bestelling af. Nadat de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging in je e-mail.

Wanneer je je bestelling klaar hebt vul je bij het afrekenen de code in bij het vakje 'kortingscode'.

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om een artikel uit je bestelling te annuleren. Indien je het artikel niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om het na ontvangst van je bestelling retour te sturen.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van PostNL. 
Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

Wij dienen je retour binnen het retourtermijn van 7 dagen na ontvangst binnen te hebben. Deze periode gaat in op de dag dat het pakketje door jou of namens jou in ontvangst is genomen. Wij raden je aan om je retour op tijd terug te sturen, zodat je er zeker van bent dat je retour binnen het retourtermijn bij ons wordt afgeleverd. Indien het niet mogelijk is om zelf je pakketje te retourneren, raden wij aan om iemand anders te vragen of diegene jouw pakketje naar het postkantoor wilt brengen. 

– Het artikel dient ongebruikt, onbeschadigd en ongewassen te zijn.

– Het artikel dient geen draagsporen, zoals zweet-, rook-, parfum- of kooklucht bevatten.

– Bewaar artikelen ook niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet geaccepteerd worden.

– Artikelen die deo/make-up vlekken bevatten na het passen zullen niet retour worden geaccepteerd.

– Het artikel dient netjes in de originele verpakking te zitten met alle tags nog bevestigd. 

– Het artikel dient binnen 7 dagen na ontvangst bij ons binnen te zijn.

– Schoenen dienen netjes in de schoenendoos te zitten en opgestuurd te worden in de verzendzak, waarin de schoenendoos verpakt zat. 

– Sieraden kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.

– Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.

– Afgeprijsde artikelen die in de sale staan nemen wij niet retour.

Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Controleer eerst of het artikel voldoet aan de onderstaande voorwaarden en download HIER het ruil- retourformulier. Na het invullen van het ruil- retourformulier mag je het samen met het artikel (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand postadres. 

LET OP: Zonder het ruil- retourformulier kunnen wij je retour NIET verwerken! Download HIER het ruil- retourformulier. Heb je geen printer? Neem de gegevens dan over met pen en papier. 

CONTACT

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.